BUITENGEWONE ALGEMENE LEDENVERGADERING VAN DE NEDERLANDSE CLUB COSTA DEL SOL

Van: John van der Heyden Aan: Drs E.H. Halbertsma CC Ankie Dobbelman,  Mr.Drs. Marc van Hoorn, De Voorzitter van de Vereniging Docenten Spaans in Nederland  Liesbeth, 14:40 Ik heb zojuist de Buitengewone Algemene Ledenvergadering bijgewoond van de Nederlandse Club Costa del Sol. De vergadering was uitstekend voorbereid door het bestuur en geleid door voorzitter Mr Cees van Riel. Voor aanvang van de vergadering heb ik de heer Van Riel op advies van Ankie Dobbelman mijn videoverslag van onze reis naar Madrid, Toledo, Ávila en Salamanca verstrekt en dit in de rondvraag aan de aanwezige leden medegedeeld. De vergadering betrof met name de financieel-economische overlevingskansen van de vereniging en de daartoe te nemen bestuursbesluiten. Daartoe werd de vergadering twee begrotingsmodellen voorgelegd waarbij de leden konden kiezen tussen handhaven van een papieren variant van De Vliegende Hollander (model I) of een digitale versie (model II). Hierop zijn 62 stemmen uitgebracht. 20 stemmen gingen naar Model I, 42 stemmen naar model II. Goed huiswerk is daarbij verricht door Maya Hugenholtz. Na afloop van de vergadering kreeg ik een lift van de heer Gerard Graas van der Laan, administrateur van Grupo Attendis in Malaga beste Maagd: Vrijgezellen kunnen spontaan hun veilige haven verlaten en op zoek gaan naar een nieuwe liefde. Volgens de kosmos zal daaruit niet meer dan een kortstondige affaire ontstaan, dus wees kieskeurig, anders zal teleurstelling het gevolg zijn. Schorpioen: Probeer niet tegen de stroom in te roeien, verzet zal alleen maar tot chaos leiden. Er kan een conflict ontstaan met een ouder of autoriteit. Laat u niet verleiden tot een ik-heb-de-wijsheid-in-pacht-houding.

Dat klopt wel. Alle aanwezigen hebben de gelegenheid gehad om hun mening te ventileren.